GREATEST LOVE OF ALL

HEJ. Jahapp, läget? Jo som vanligt, konstant träningsvärk och mycket i skolan. Naaajs. Spelade korpmatch igår, mot ett gäng med lätt utvecklingsstörning, vi förlorade. Spelade med Ling Ling Bling Bling ERSMARK eller vad fan dem hette, hahahaaa. Jävligt roligt var det iallafall. Jag debuterade som back också. SKOJ. Vi åkte på torsk med 5-3, jag fick hänga dit två viktiga kassar, empan gjorde det sista. Vi hade en riktigt jävla kungmålis, vet inte vad hon heter. Kung iallafall. Sen när jag kom hem halv elva igårkväll efter den så skulle jag plugga till företagsekonomiprovet som vi hade idag, men vet ni vad jag gjorde? Japp, helt rätt. Jag somnade. Med böcker på magen och datorn påslagen i sängen. Sen vaknade jag kl 8 imorse, lite för sent med andra ord. Missade svenskan som var en 40min lång lektion på morgonen, så kom till skolan nio och då var det dax för prov som jag alltså inte var allt för förberedd till. Hade inte läst en enda av 70 sidor, bra jobbat jenniferrr. Men det gick ju! G måste jag då klara, kanske mer! Sedär farmor, sedär sedäääär. Efter skolan så var det träning, innebandyyyy. Var kul och gick bra, SKÖNT.  Efter det körde jag ett intervallpass på cykeln igen, inte askul men skönt. NU sitter jag här hemma i min ensamhet, bara jag och Anna som är hemma. Dem andra är på killarnas match. Jag passade på att dra hem och njuta av ledighet från skolplugg(sen hade jag visst 4prov nästa och nästnästa vecka igen) buhublähäääää. Blir less. Snöat har det gjort idag också, heyhey Norrland. Inte mycket, men ner kom det iallafall och låg då kvar på marken. Men nu är det lite snö och lite slask. Har just rensat bland mina vänner på facebook, nu ska jag höpp in i duschen och sedan mysa ner mig i sängen under täcket och se på film, förhoppningsvis somna tidigt ikväll. Kanske får sällskap? Imorgon har jag en enda lektion, ja, matematik. Väääärt. Men blir stan en stund efter den, införskaffa nya innebandyskor. PÅ TIDEN. Med tanke på att mina är snart tre år gamla, whaaaat!! Men ack så sköna. Men aaaack så schleeetna.
Jaja, ska in i duschen ett bra tag nu. Ha en bra kväll sötnosar, skriver sen igen, kanske!;)
pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss osv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina skor är nog 5 år men det känns som det blir ett par nya snart:-)

2010-10-15 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0