I DON'T BELIEVE IN MUCH, BUT I BELIEVE IN YOU

Hej bloggen. Lirade match med albas damer idag, mot storvik. Var riktigt, riktigt roligt!
Kom som sagt hem till Hofors igååår, me like! Började gårdagen med mitt livs första matte B prov, gick väl, ja.. Ramlade omkull i aulan så nu har man ett fint och väldigt smärtande blåmärke på armen, maganoooo. Efter provet så åkte jag och Cornelia hem till elevhemmet för att hämta våra grejer osv. Buss till Sundsvall och sedan tåg därifrån till Gävle, var hemma i Hoffe runt 23.30. Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar i Silverdalen, har för en stund sedan fått massage av farmor och någon värmemaskin, var såååå skönt! Har just ätit en glass och 6 mandariner, så är hyfsat mätt nu. Tänkte lägga mig och se lite film snart kanske, sover kvar här nere. Upp kl 06 imon för att sedan åka in till Sandviken 6.45. Sen drar vi iväg på SM med DJ18. KUL!! Fan, fan vad roligt!
Satt och kikade igenom farmors bilder, haha!! Hittade en del roligt. Så tänkte att jag sku bju på lit!
Känns för övrigt väldigt tråkigt att Fanny är i Egypten nu näär jag kommer hem.. Men men, sånt får man ta.
Hej så länge sötnosarrr. PUSS




Jepp, här har ni mig. Riktigt vacker.



LillBruden, hahahahahaaaaa...




Älska livet. (Y)



Tjo, jag är snyggast i väääärlden..



Dålig bild. Är iallafall jag och elin förra säsongen nere i Uppsala, papparazzi farmor...



Hittade en väldigt ful bild på mig från i somras. Men till skillnad från min kusin till höger så satan, ganska brun var jag! Ojojoj vad jag vill till solen nu; sola, bada, äta gott och ba måååå. I en vecka, fan vad unerbart. Jullovet?


Lite roliga bilder va, hehe.. Är vad farmor har att erbjuda från plåtburken :) Nu ska jag lägga mig och läsa faktiskt! Sov gott pöööds, PUSSSARRRRR♥


Kommentarer
Postat av: ....

<3

2010-10-31 @ 02:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0