PLEASE DON'T LET ME GO

there are six billion people in the world,
six billion souls.
and sometimes, all you need is one of them.



Godkväll bloggen :) Sitter på sängkanten nu och blickar ut över a totally MESS. Guuud hur det ser ut inne här, skärpning. Får städa ihop det i morgon, ja det måste göras.. Blir så less. Är så fint och mysigt när jag har ordning..
Har varit en vanlig dag, vaknade halv nio, drog på morgonträningen som bestod av innebandylir på liten plan(KUL!) sedan käkade jag nå äckligt i skolan, drog på matte och svenskaletkion, sedan fikade jag och sist lite historia. Sedan pangtjong så var dagen slut, skoldagen iallafall. Stack till nolia direkt, hade innebandyträning. Var riktigt roligt idag, och bra gické. KUL. Förbi ICA och handlade lite nyttigt käk sen, åt kantarellsoppa till kvällsmat, goooott som bara den var det också, tro det eller ej!! Sedan dess har jag duschat och inte gjort så mycket mer, kvällarna bara springer iväg. Drygt.. Massa rolig fakta nu känner jag, HÄH. Var maskerad i Linas Sörfors i helgen förresten, fick hörra maaaaassor om det i skolan, hahaaaaaa...
Men nä nu ni ska jag slänga ner sakerna från sängen och ta över den, ner under täcket och glo på lite film eller så, MYS! 

Vi hörs i morgon Köjpis, sov så gott. PUSS
Två slitna krigare från sommarens Peace And Love! Underbara vecka!!

Kommentarer
Postat av: bonde

nästa gång tycker jag faktiskt att du bör vara där och uppleva allt spår istället:D

2010-10-19 @ 00:05:24
Postat av: Pappa

Ännu slitnare såg ni ut på söndagen när jag hämtade er:-)

2010-10-19 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0