SHE WILL BE LOVED

ej hallåååå bloggen. Här var det dött. Haha. Nå så fasansfullt dött. Oj vad jag bloggar dåligt nu för tiden, men jag har inte tiden. Kanske låter sjukt att säga att man inte har tid, så säger väl att jag inte riktigt har ork, då. 
Men sak samma, inte så intressant. 
Jag lever iallafall, är sjuuuukt mycket i skolan just nu. Tre veckor kvar innan det är lov iallafall, ojojoj vad skönt!! 
Tänkte precis på det, ska allt bli bra mys att få komma hem och mysa med familjen en vecka, var ju faktiskt jättelängesedan jag gosade med syskonen och föräldrarna nu. Åkte hemifrån den 27e juli, så ja, ni kan ju räkna ut själva! Var ner till Uppsala i helgen, då var det dock hoforsare där som gjorde mig väldigt glad, skönt. Vi vann matchen också, 2-9! Riktigt skönt och behövligt. Jävligt tråkigt att inte få spela iallafall, ska ni veta. Jävla vader :( 
Men ska bli ändring på det nu också, jepp minsann. Vi kör ba köööör.
Ligger och lyssnar på musik nu och filosiferar lite över livet, ganska skönt men också väldigt, ja, tänkigt.. Ehm. 
Hade förresten ingen innebandyträning idag, istället bjöds det på lite Body Balance. Det var väldigt jobbigt i ben och mage kan ni tro, ja! Men väldigt skönt och givande pass som avslutades med lite avslappning. LOVE IT!!! 

Men nu ska jag sova tänkte jag, känns som så, ska upp 7 timmar. På lite instruktion om vårt kommande styrkepass, MAQ B. Gött.
Men ni får sova så gott mina små söta :)
Puss på er!
Slänger upp lite gamla bilder på mig, liten jag vaaaar!!
saknar mitt hår och sakner verkligen min färg!  vad tänkte jag egentligen??  haha..
Lugg har jag haft också...
Haha tre små söta tjejer..
my life is just another book full of chapters i won't read


Sov gott världen :)♥

Kommentarer
Postat av: Danne J

När ska vi gifta oss? Men du.. Får jag chans på dig?

2010-10-12 @ 23:48:01
URL: http://www.dannejynsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0