USE SOMEBODY

Don't let anyone ever make you feel like you don't deserve what you want.
HEJ! Har fått låna ett mobilt internet nu, så jag har faktiskt internet, ändå har jag inte bloggat något. HEHE. slöast.
Har varit hemma från skolan idag, hade bara en lektion så jag stannade hemma och pluggade istället. Har ju visst en historiauppgift(SKITSTOR) som ska vara inne på onsdag, tror jag iallafall har gjort 1/4 nu, så det känns ju OK. hehe.
Förövrigt så leker väl livet(ironi i rösten) och jag mår ok. Bjuds på match i Uppsala i helgen, Alunda. Jag åker med ner men blir inget lir. Sover på hotell på lördag till söndag gör vi så det är väl ändå något man taggar lite till, hi. Annars så löpte jag 1km på tid idag, första gången jag löpte på hundra år nästan. Har ju cyklat mina intervaller. Vet inte riktigt hur bra det var att jag gjorde de där, gick ju kanonbra och flåset var med och allt. MEN, smärta nanting efteråt. Kunde inte träna ens. faaaan. Peter börjar tro att jag fått kompartmens, så jag ska fixa tid på IM så jag kan få kika upp om det är så. Vore ju ganska drygt kan jag erkänna, då blir det operation igen, i vår. AJA, ska inte tro för mycket nu. Vi kör på :)
Men nu ska jag plugga litegranna mina sötnosar!
Hittade en söt bild på mig och Cornelia, haha! :D
Och en väldigt gammal på mig, men där jag dock hade långt och tjockt hår :( buhu.. want it back!

Kommentarer
Postat av: Areagnete

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-09-12 @ 14:15:28
URL: http://areagnete.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0