ALLVARLIGT TALAT

TJA. Sitter på en ganska skön lektion just nu- historia. Är ganska så chill, vi ska börja med en Photostory, men jag kan inte börja ännu då jag inte har något material. Blir att ringa lita members hemifrån så får dom berätta lite om min barndom osv! Hähää. Skicka bilder och så. Slutar om 15 minuter och det känns riktigt, riktigt skönt. Har ingen träning idag heller så idag har man äntligen lite egentid. Blir dock att använda den till att plugga, städa och tvätta. Känns inte alltför roligt, men det måste ju göras och jag kommer då att kunna lägga mig med gott samvete ikväll. Hade styrka idag på fm, och herregudanes vad jobbigt det var. Sådan enormt stor skillnad på våra styrkepass i år i jämföresle med förra året, då var det ju en barnlek när man tänker efter..
I morgon är det sämsta och längsta dagen på hela veckan. Suck. Torsdag. Ja hör bara. Börjar 8.20 och går ända till 15.40, har bara massa långa och tråkiga lektioner. Sedan efter skolan så är det träning också, som avslutas med 30min intervaller. Jag kommer ju att få göra dem på cykel dock. Som jag gjort nu både måndag och tisdag, svetten har nog aldrig runnit så mycket som den gjort de två dagarna. Kan också tala om att benen(låren) knappt finns längre. HERREGUD vilken träningsvärk men får av att cykla tungt, snabbt och länge på en cykel. Men det är skönt, man har liksom facit i handen så att säga! För övrigt så mår jag ganska bra, tror jag. Ska på rehabcenter i morgon på ett litet besök, fick jag just reda på. Antar att det är mina benhinnor jag ska kolla upp, eller ja, det måste vara dem. Har inga andra problem med kroppen, vad jag vet just nu.. Tss.
Men nu ska jag sluta säger Lisa, så då packar jag ihop nu och avslutar dagen. Ut i regnet, känns inte jätteskönt. Tur man bara ska hem till fjärilsvägeeeen :) hihi. 

Ha en fortsatt bra dag allihopa! ♥
Såhär trött känner jag mig ungefär, just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0