ANGEL

ibland bara händer det.


godkväll, ligger här med datten i sängen och lyssnar på lite down-music, fannys lista. den är lite för bra. ja.
har inte packat, inte handlat. gör allt på en timme imon efter skolan innan jag drar till skogen bara, lika bra det va?
annars då? ja precis, ungefär så illa är det. men man får väl skylla sig själv antar jag. bakom den bra masken döljer sig alltid nå skit, som vanligt det. pokerfaceeeeee.
innebandy 8.20 imon, känns inte allt för laddat. men men, måste göras, som allt annat, typ. sedan harj ag bara lunch och matte, så blir en soft dag i skolan med träningsoverallen på bara, sedan förbi affären och handla mat till hajken i helgen. sen kör vi.
men nu ska jag väl lyssna på lite musik och fundera, skriva av mig a bit.

hejdå och godnatt, ha det så bra :) puss på er alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0