DO YOU REMEMBER

Goodkväll! Har nu duschat och ätit efter en riktigt dryg träning. Men det gick bra, sprang så mycket jag orkade, i vissa situationer iallafall ;) hähä. Men det kändes då att man cyklat intervaller på morgonen, för ojojooooj vad tung man var i benen, spaghetti, eller nä, var nog mer cement faktiskt!! Men men.. Lär väl känna lite förbättring någongång, hoppas jag. Nu är det idol som står och rullar på televisionen. Missade det visst igår? Hmprf.
Trodde att jag hade sovmorron imon men ne-eeedåå, hade jag inte visste, eller inte allste. Det får man säga hur man vill :D :) Blev min 12e dag med kyckling till middag idag, gött. Fast varierade litegranna idag, blev faktiskt riiiiis till det, och en svingy sås! Lyckat, tackar. Men vad händer med livet förresten? Ja ni, bra fråga där. Time will tell, och det är så sant som det är sagt. Men saker och ting börjar faktiskt, kanske, att klarna, litelitepyttelite. Tror jag. Men oj vilken bra låt det blev på idol nu!!
Men nu ska jag göra annat, ha en bra kväll, skriver imon igen. Om ni ville veta tänkte jag, hihooo.

HA DET BÄST :D mike. Hejsvejs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0