DUM AV DIG

Godkväll. Träningen gick fan bra ikväll. Eller bra och bra, men det kändes bra. Jag sprang och gav aldrig upp kändes det som, även fast jag blev bra trött några gånger. Pepptalk från vissa personer behövs lite då och då, det tackar vi för! :) Annars så gjorde jag nå skit med knät i sista matchen av träningen, så klev av :( Vet inte riktigt vad jag känner nu. Brukar ju sträcka till det lite halvt sådär, så att jag får ont i baksidan liksom, men nu vart det mer en smäll inuti knät, på något märkligt vis. Så gör ont nu när jag lägger vikt på knät. Men men, kör på tills det går av igen bara, det är ju jättelugnt! Ladda om för intervallpasset imorgonbitti bara, innan teorin. Sen en skoldag som består av två lektioner, men ändå håller den på ända till 15.40, less jag blir. Men ska iväg 15.10 på lite möte, så det blir ju att sluta lite tidigare iallafall. Men sedan är det diiiirekt till träningen som gäller, gygy. Men nu ska jag plugga vidare med Cornelia, så glosorna sitter som ett smäck imorn, kanske Inkan blir glad på oss, för en gångs skull.. Hörs lateroooo pööds. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0