HOW WILL I KNOW

tjabbatjenatjooo bloggen. Jag har blivit nominerad till blogawards förresten, bästa bloggarn, hon med mest update. Å DE ÄR SANT.  annars då? jooo de rullar på, haft nolia cup i helgen. och även besök av madre, padre y mi mejor amiga FANNY. lovelyyyyy. kan ha vart bästa helgen :)
älskar när det är föräldrar på elevemmet!! (L) näääää. tänkte sova ut i helgen, men NÄ, jag ska tydligen på HAJK, med min underbar klass. sova i tält, forssränna, paddla kanutt, laga mat över öppen eld osv osv. perfekt weekend. eller ja, kanske. ska träffa matilda i morgon förresten, ÄNTLIGEN. hon ringde på lunchen så nu är det dax att ta tag i detta. har jag förresten sagt att matfrun sa till mig häromdagen att när den där klassen (pekar) kommer så blir det dagis på fikat. så var det ledarskap som kom, så det visste jag ju. men ah, fick snacka i na lite vett om dem osv.
för övrigt så söker jag jobb. ALLA VILL HA MIG. så har lite svårt att värdera var det bästa alternativet är för mig i dagsläget :)

men nu ropar mårtte på mig, dags att jobba lite företagsekonomi :) fiiint. en vecka utan godis, fast food, glass, läsk, fikabröd idag, gyyyy.



hejrå, hörs ikväll! ;)


lilltjejen min(K)

Kommentarer
Postat av: Ija

Jobba på med näringsriktig mat, mycket grönsaker och frukt och inga feta ostar och kastruller med pasta. Sköt om dig. Kram.

2010-09-07 @ 16:49:04
Postat av: Mamma

PUSS !!!!

Du är en stark och klok tjej, men du är ju min underbara dotter....kan inte bli annat.

Ser fram emot nästa gång vi ses...

Miss you <3

2010-09-07 @ 17:54:44
Postat av: albin

http://open.spotify.com/user/anteuggly/playlist/2vfL1DdRkyWfupkhTOO2RU

2010-09-07 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0