IF I LET YOU GO

goddag. började morgonen med att försova mig, men anna kom och bankade på dörren som tur var. tog CYKELN till träningen ungefär kvart i åtta. var en rolig träning och dete gick brabrabra. men har så ont i mina benhinnor nu så jag har fått springförbud tyvärr. blir cykling för mig nu, väääärt. :((( det är bara fel på mig, jämt. efter träningen hade jag matte i alla fall, sov en stund och sedan jobbade jag några tal, hehe.. fiiint. bra jennifer. sedan cyklade jag hem igen, först förbi ica och handlade lite käk till hajken i helgen, mina handlingsgrejer var korv, mos, skinkost, haha! köpte även en påse med litelite godis, tänkte att jag skulle ha ett break i helgen när man är i skogen, men jag har ändrar mig nu. så ska väl ge påsen till någon här på hemmet.. ställer den i köket innan jag drar baraaa. :) kanske man gör någon glad såhär på en fredag och allt. för tror inte jag gjort många glada idag inte.

men nu ska jag ta tag i packningen, Anja kommer och hämtar mig om lite mer än 2 timmar. hoppas att jag hinner klart, hahaaa. är inte världssnabb så att säga. men jag gillar inte att packa, blä. eller jo, om det är arlanda jag är på väg mot så packar jag mer än gärna. en utlandsresa en vecka skulle INTE sitta fel i alla fall, sola, bada och bara flyta runt på en madrass i en vecka. är sååå avundsjuk på fanny som drar till egypten två veckor snart!!

men ha det bra så länge, kanske skriver innan jag drar, om jag hinner vill säga.
annars får ni ha en trevlig helg. sov lite åt mig, det skulle jag uppskatta..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0