I'LL NEVER LET YOU GO

Gooomorron bloggen. Har just haft en riktigt ovärd svenskalektion, som alltid dock.. Men ja, bara att stå ut. Nu sitter jag på företagsekonomin med Mårten, han berättade just att hans tv han har hemma väger 67kg, (köp connes bil!). Det låter ju helt sjukt, 67kg, haha fan vad sjuuukt. Efter denna lektion ska jag härda mig igenom en psykologilektion med Larssa. Sen lunch, göttmos. Ska kika vad det erbjuds idag. Kommer på 1 min! Sådärja, Chili corn carne och riiis. ÄR ju ändå helt okej, i alla fall hemma :) hehe.. Vad händer annars idag? Ingenting. Rehabcenter kl 13, innebandyträning efter skolan och sedan intervaller efter det, lugnt och skönt. Har sådan fruuuuktansvärd träningsvärk i rygg/axlar sedan frivändningarna och totalen igår, fyfaaaan. Haha, vilken liten mes man är! =) 
Men nu ska jag lyssna på Mårten, höra vad han säger egentligen. 

Ha en bra dag gott folk, hörs senare! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0