IT'S A HEARTACHE

Hej bloggen. Hur mår du? Hur mår jag? Nä, inte allt för himla bra just nu. Har en stor bubbla i magen. Går bara runt och väntar på att den ska spricka känns det som. Förstår inte vad det är som händer. Riktigt jobbig period har jag framför mig nu. Men som sagt; What doesn't kill us makes us stronger. Tror inte att jag tror riktigt på det, men jag försöker att intala mig det i alla fall. Fyfan, jag önskar att jag hade ett svar och känsla på allt just nu, men jag har fan inte det. Bara nästa. Hur som helst, så blir saker och ting bra, tillslut. Frågan är bara när. Och frågan är bara hur mycket jag egentligen orkar och kan ta på mig. f-a-n........ Önskar jag vore en rymdvarelse nu, så jag bara kunde dra i mitt lilla rymdskepp, bort härifrån.. 

Första lektionen börjar om 8 min, engelska med Ingrid. Hinner vara där ca 15 min, sen måste jag dra till skolhälsovården på någon koll bara.. Får se hur lång tid det tar. Sen har vi match ikväll, 17.30 på nolia. Är bara JDM mot Röbäck. Men men, blir nog bra. Får se hur det går för min del. Ska köra på iallafall :) 

Ha det så bra, så hörs vi senare. Får se om jag går på företagsekonomin eller inte, känner inte riktigt att, ja. 

Men hej så länge, puss!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Miss you! Se till att ta hand om dig själv som första prio. Att följa sin magkänsla brukar funka rätt bra i de lägen man mår pest.

Hoppas få träffa dig snart.

Kram fr oss.

2010-09-25 @ 07:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0