STAY THE NIGHT

James Blunt – Stay The Night
Värdvärdvääärd att lyssna på, kan jag tala om för er!! :)
Jaha, tisdag eftermiddag och här sitter jag på en som vanlig tråkig företagslektion. Men Mårten är så jävla skön så det är lite roligt ändå, haha!! Förövrigt så vaknade jag kvart i åtta i morse, drog på mig träningskläder och packade ihop väskan. Slängde mig sedan på cykeln bort till frukosten, gött var det!! Tog bussen till Nolia och hade intervaller, jag gjorde dem på cykel, tacksomfanskjutmig, tack. Värsta jag gjort, nästan. Benen blir ju stumma, svetten sprutar, MEN, pulsen går ju inte så högt som man vet att den kan göra, så man blir liksom inte slut och trött på samma sätt som när man springer intervaller. Men men, jag gjorde dem. Körde lite brutalbänk och bänkpress efter det, (hähä!!). Sen har jag bara haft ett teoripass med Peter och softat runt i skolan, spanat in Micke i hans nya, snabba, frissa. Mycket trevlig skoldag. Nu är jag lite pirripirr i magen, don't know whyyyy. Eller??
Träning kl 16 idag, as usual. Avslutar med styrkecirkel tror jag. Skööönt. Hoppas att knät fungerar utan problemos.
Men nu ska jag kika runt lite på datten innan jag avrundar denna dag lite tidigare än alla andra, YEEEES. Jag är ju så värd det. Hade förresten pluggat in alla svårajävlaskitglosor igår, så kunde ju alla pangpangperfekt idag, men sedan var det ju ett riktigt peculiarly-test.. Men tror det gick bra ändå faktiskt:) Bra jobbat Jenn.
Ja, nu börjar fantasin att dö ut här. Men en sak; fyfan vad jag tycker det är roligt med människor som har så jävla lite vett i huvudet, men som tror dem är så jäääkla nice. haha åååh!!
JAG VILL UTOMLANDSLANDSLANDS. Helst nu, men lovet funkar också bra. Känner att jag verkligen, verkliiiigen behöver det. Skulle vara så underbart. Med vem spelar fasen ingen roll nästan. Massa sol, bad, god mat och bara vila ut sig en vecka, ja, ni hör ju själva! Underbart.
Men ska röra mig nu, vi hörs senare, kanske :) Ha det bäst (K)

Kommentarer
Postat av: Ija

Kämpa på gumman. Såg dig på film från matchen mot Ankarsvik, längtade mer då när jag såg dig. Vi har varit till Valbo och handlat presenter till Filip i dag. Puss och kram kanske något roligt kommer.

2010-09-28 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0