TALKING TO THE MOON

HEJHEJTJA BLOGGEN. Faan så längesedan. Tänkte slänga in två superbra låtar först, medans jag kommer ihåg det; Bruno Mars – Just The Way You AreBruno Mars – Talking To The Moon. Där har ni lite lyssning i höstrusket, fast som dock bjuder på sol och lite värme för tillfället. Var annat när man vaknade i morse, -1, BRR. Inte ok! Men var bara att ta på sig en extra träningströja och jacka. Sen var det full fart mot frukosten som man slängde i sig, en tallrik med gröt(INTRESSANT....) Sen var d innebnadyträning, fy-i-faaan säger jag bara. Var en riktigt snuskigt tråkig träning, och riktigt rejält jobbig också. Iaf för lilla mig som är den som är absolut sämst tränad. Men det ska väl bli ändring på det snart också. Snorar på fortfarande, så det är väl som det ska vara antar jag. Jag får ju aldrig känna mig frisk och kry nu för tiden.. Hade seriepremiär igår borta i Sundsvall mot Ankarsvik. Vinst med 6-3 så resan hem gick lätt med 3p i bagaget. Jag lirade dock inte, så det var ju väldigt tråkigt men ja, sådant man får ta när man inte gett sig på dedär nedrans coopertestet ännu. Nu är det 2 min kvar innan man slutar för idag, bara att tagga till ännu ett träningspass. Kommer väl att bli svinigt idag igen, känns så jävla drygt, men jag vet att det är bästa träningen, kondis, kondis, kondiiiis. Håller förresten på att glor på avsnitten från One tree hill säsong 8 nu, kommer ett avsnitt varje onsdag och jag ät helt till mig. DET ÄR SÅ BRAAAAA!!! :)
men nu ska jag stänga locket på datten för idag, eller nä, men för stunden iallafall. Massa jävla plugg som gäller ikväll. Mellan halv åtta och tio har Cornelia och jag satt upp plugg-tid tillsammans. Så det blir bra. Har en del som ska vara klart nu i denna vecka, och nästa, som är "stora" grejer.
Men ni får ha en bra dag, så ska jag försöka att bli bättre med att uppdatera. Fundering till mam&pap, när kommer mitt internet? ;) 3 ska det vara. Det har Cornelia och det är bäst. HÄHÄ.
Nu ska jag dra mig, märker jag på min goa granne här bredvid mig. Ha det så bra, så hörs vi ev en snabbis ikväll. Med lite bilder också, kanske (K). Ha det bäst. Puss.
Billie The Vision & The Dancers – Summercat
Snart fyller lillkillen min år också.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0