TORSDAG MORGON

fax nu spillde jag gröt på linnet också, BRA..... det var kanelen på gröten denna morgon det (HAHA!!) i alla fall så hatar jag att gå upp tidigt på morgonen, känner mig i nuet som en överkörd grävling. tänker sova mig igenom skoldagen, på plats! tänker jobba häcken av mig på svenskan, den är viktig. men sen; zzZZzzZZZnarrrkkk. blir hem efter skolan, hetspacka inför hajken imon, åååååh vad kul...... nanananaaaa.
men nu ska jag försöka få lite fason på mig själv. dax att gå till bussen om 15 min, HOPPET.

ha en bra dag friendsssss.
pusspöss!!


ungefär såhär känner jag mig just nu. lite mörkare hår bara.

herrå, LOVE SCHOOL!!

Kommentarer
Postat av: Ija

Ja du gumman ibland är livet jobbigt. Ha det så trevligt i helgen men gör inte som IKSUS damer som var ute i helgen med forsränning och bad i kalla vatten så hela laget blev sjuka och inta kunna träna. Kram

2010-09-09 @ 10:02:15
Postat av: Alejandro

Shyssta läppar!

2010-09-09 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0