TRY AGAIN

Goddag bloggen. Sitter på min sista lektion just nu, historia. Känns skönt att sluta snart, har varit en väldigt lugn och skön dag, som gått hyfsat fort.. Tur d! Blir att ta bussen hem nu efter skolan, bara för att hämta mina träningsdojjor, kuuul. Skulle tydligen vara med på innebandylir idag ändå, jaja, om det funkar utan smärta så är det ju riktigt härligt. Så tar jag sedan en snabb cykeltur som fasiken tillbaka till nolia. Så ser vi hur det går :)
Har varit gryyymt skönt med helg dessutom. Riktigt, riktigt ljuvliigt. Fredagen erbjöd lite party med massa människor, var roligt och så. Jätteroligt! Träffade fredrik för första gången på ja, jättelänge. Det var en väldigt, konstig, känsla. På något vis. Men samtidigt riktigt, riktigt skönt att få se och krama om honom igen..
Lördagen käkade vi lunch på stan och så, pratade litegranna. Sedan hade jag bara en riktigt slappdag hemma på elevis, kikade på gråtfilm och så. Mys! Sedan kom Johan till mig på kvällen/natten och så, den lilla busen!
Vaknade på söndagen, käkade pannkakor och syndade med lite glass, FY. (K) Men gy var det, hehe.
Sedan softade vi bara hela kvällen innan han drog hem. Jag städade lite, eldade igång brandlarmet på mitt rum, kikade valet och lite annat!
NU MÅSTE JAG SPRINGA TILL BUSSEN. hörs latero. Puss på er J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0