TRY SLEEPING WITH A BROKEN HEART

Hej bloggeloggen. Ojojoj vad jag har uppdaterat idag, inte illa alltså. Kanske inte så mycket spännande eller så, men vafan, det får ni väl stå ut med. Min vardag bara! Har tvättat och hängt allting nu i alla fal, känns liiite bra! Duschat har jag gjort å. Fick just en skön massage på mina vader av kariiiin, hon kan dedär hon! Haha. Blev en del gapskratt dock, nervernervernerver! :D
men jag ska dra mit mot mitt städade rum nu, som står och lyser med tända ljus och sådant myyys. Ska glutta igenom 40 sidor i svenskaboken om Medeltidens litteraturhistoria, lät inte alltför roligt va? NÄ. Och lite psykologi har jag att läsa också. Men Larssa är inte så brydd, står ju bara och hypnotiserar oss på lektionerna, så han kan ju absolut kunna hypnotisera bort all läsning imon, så jag hoppar den läsningen lika bra!;) Hähää.

Men jag ska dra mig nu, sängen känns väääldigt lockande. Och jossijossisandström, om du ser detta så hör av dig till migooooo! :)

Ha en bra kväll alla goa'&glada! Skriver i morgon igen.

PUSS


haha!! hittade en bild från förra hösten, söta lilla bruden.. nääää tack.


Kommentarer
Postat av: Danne J

Söt jorå.. :D

2010-09-16 @ 16:15:03
URL: http://www.dannejynsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0