JAG VÄNTAR MED EN VARM

 

frågor om mig.

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja, det är jag.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jaa
hur många har du varit kär i? - 1
är du kär just nu? - 50/50. kär är nog fel ord

- Tio frågor om dig själv
namn? - jennifer cliffoord
när fyller du år? - 19juli
några piercingar? - öronen
vad har du på dig just nu? - leggins, grå virkad stor kofta, stor vit halsduk, converse.
vilken årstid är bäst? - sommaren!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ska känna mig utvilad, ha någon bredvid mig och känna mig laddad för en ny dag. helst ska det vara sommar och sol ute, och lov, hehe. kopp kaffe!!
vad tycker du mest om hos dig själv? - oj, finns nog inget som jag tycker om speciellt mycket
vad är du bra på? - chilla osv.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen alls tror jag  
vem är den roligaste av dina vänner? - alla är lika roliga (K)
vem är mest partyprisse? - jossi sandströöööm!
vem är den du helst har filmkväll med? - hm... alla.
vem av dina vänner är mest "evil"? - oj , det vet jag inte.

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - klart jag har! och glad är jag för det.
vem är farligast i din familj? - morfar!!
vem ser roligast ut i din familj? - haha?
vem är coolast? - farfar.
har ni något husdjur? - en katt tror jag.
vem har du mest gemensamt med? - mami
vem står för underhållningen? - de är jaaag.
vem sover du oftast med? - oj,tuvali.
roligaste kvällen med familjemedlem? - alltid lika roligt, haha.

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - är i skolan, men ska dra mig mot nolia för lite skott och elevhemsmöte nu.
har du varit glad idag? - faktiskt!
har du varit ledsen idag? - njaee
har du gjort något bra idag? - varit i skolan och hängt med hyyyfsat bra.
vad ska du göra nu? - skriva klart den här listan.
har du gjort något dåligt idag? -nä inte det inte!
vad har du ätit idag? - gröt, lite mat i skolan och massa morotar.
har du duschat idag? - nä, ikväller.
är du trött nu? - en hel del!!
vad händer imon? - skolaskola kika innebandyy
går du i skolan? - ja!
har du varit i skolan idag? - haha men japp

- ANNAT
Hur mår du just nu? - inte bra inte dåligt
Har du piercat dig? - just my ears
Är du hungrig nu? - noep
Vad är klockan nu just nu? - 14.04
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se 

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - micke
Vem ringde du senast? - micke
Vem sms:a till dig senast? - farmor
Vem sms:a du till senast? - farmor

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - mamma* - den 27e juli.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - pappa* - den 26e juli.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - neenjanjaaae
Har du sminkat dig idag? - japp

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja!
Vilket är ditt favoritband? - har inget
Vad gillar du för musik? - allt möjligt

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - oja!
Har du fler än 3 jeans? - jarå
Har du fler än 5 tröjor? - japp

KÄRLEK
Är du kär just nu? - jag är inte kär. eller är jag?
du ett förhållande? - njee,
är du romantisk? - haha, ingen aning. hoppas
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jaapp
Vad hette din första riktiga flickvän/pojkvän? - fredrik lundström
Hur länge höll det? - 7 månader ungefär.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? beror helt på.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - NEJ!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hemlissss
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- nej
När fick du din första kyss? - iiinte en aning.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vetej, på högstadiet tror jag;)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - aa! haahaaa
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nä, det tror jag verkligen inte.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? -
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - olikaolika






23 grader och soooooool hemma på onsdag. FUBB

Kommentarer
Postat av: Mr.Nice

Kul, då vet man lite mer om dig! Fan va härligt.



"sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon"



Någon eller kanske några? enligt rykten så har du sovit med tre stycken i din lilla säng i Hofors och då ska tydligen en av dessa tre haft "svårt att sova" redan efter en minut. Då ska du tydligen ha gått upp och lagt dig halvsur/halvglad i soffan, är detta rykte sant isf vem var killen?



Kram från en kille

2010-09-05 @ 21:02:22
Postat av: Come on come on

Update update!

2010-09-07 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0