WE ARE THE WORLD.

Tjabba!

Sen kan jag fortsätta i det verkliga. Jag skulle ju som sagt tvätta, och skulle just traska ner och hämta den första maskinen som var klar. Fast sen var den visst inte klar, hade proppat den föööör full. Så det slutade med att jag fick ösa ur halva och tvätta om det igen. Inte glad tjej. Så blir väl 5 st maskiner istället för 4 nu, bu!
Har nyss ätit två äggmackor, men jag kan inte riktigt avgöra om jag tycker om ägg, eller inte?? Hm. Tål att tänkas på. Men nu ska jag röjja lite på mitt rum, så det är klart innen kvällen kommer och så jag kan kika på tv, plugga och äta mat i lugn och ro, och med lite gott samvete i tanken till och med. Fick skjuts hem från skolan idag, bästa idag! Gyy. Idag är det onsdag, i morgon är det torsdag, sen är det äntligenäntligenäääääääntligen fredag! vilket betyder ledig helg och lite annat smått och gott. Oj så jag längtar. Ska äntligen få sova lite. Har nog X-antal timmar att ta igen sedan hajk-helgen, hähäää. Och snart kommer även ett riktigt efterlängtat studiebidrag. OJ så jag ska handla kläder, har INGENTING i min garderbob just nu. Åtminstone inget användbart.. Jo, sommarkläder. Inte riktigt passande nu. Så ska leva fattigt efter denna månad, men vad gör det om det ramlar in lite nytt och snyggt i garderobeeen. INGENTING.

Ha en bra eftermiddag, skriver lite senare igen, om hur det går med allt mitt ståi som jag ska göra idag. Hehe.

PUSS




P.S tänkte köra en liten utförsäljning här nedan:

Bättre begagnade benhinnor, årsmodell 93. Kräver lite "service" men lätt fixat för den händige.  Bytes mot nya FUNGERANDE benhinnor.. Intresserad? Hör av dig!!




Kommentarer
Postat av: mn

vi kan byta, bara du mår bra! miss you

2010-09-15 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0