'CAUSE I'VE BEEN AWAKE TOO LONG

HEJ BLOGGEN! Är så himla längesedan jag skrev här nu, varför? Ja jag har annat för mig, massa roliga saker så som plugg, träning, tvätt, städa osvosv. Men tänkte att jag kanske skulle ta tag i det igen nu(för en liten stund iallafall). Som ni kanske vet så börjar distriktslags SM idag, i UMEÅ. Jag sitter på mitt rum på elevhemmet, resten av laget sitter på en buss upp mot Umeå. Känns konstigt. Men underbart. Fan vad det ska bli roligt. JA! Jag är nervös. Så himla nervöööööös. Om två timmar tar vi bussen till Ersboda där vi ska inta dagens lunch hemma hos en viss Roger Collin's mamma, haha underbart!! Ett herrlag och damlag på lunch, händer nog inte den gumman ofta inte! Hihi. Snällt jööö. Men nu måste jag börja packa antar jag. HJÄLPPPP.
Ikväll kickar vi igång SM mot Dalarna, bara att köra.. Imorgon kl 11.30 är det Stockholm och 18.30 väntar Västerbotten. Lär bli en redig hetsmatch då, medtanke på att Västerbotten är hemmalag och ja, you know. Ska bli kul att möta massa rigare under SM. Dödensgrupp, det är vi! Men ja, dåså, då kör vi.
PUSS GODINGAR. kommer nog ha datorn med mig också, lite uppdatering på kvällarna osåå. Ska ju dela hotellrum med min bästa bror cornelia också! Äger. Haha! Om ni vill se info o så så kan ni läsa på bla innebandy.se innebandysajten.se osv. Bara att leta :)

Kommentarer
Postat av: Ija

Lycka till nu och var rädd om knäna. Följer er på innebandysajten. Kram

2011-04-08 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0