LOOK FOR THE GIRL WITH THE BROKEN SMILE

Hej bloggen.. Längesen nu, jajaja. Alldeles för längesen också.. Men nu mina vänner, nu är det påsklov! Och jag, jag är kvar i Ume, på elevhemmet, ensam. Nästan. Har Johan här också, nästan hela tiden, eller nä.. Men nästan.  Imorgon kommer min underbara mamma och världens bäsa lilla lillesyster hit, oj vad jag längtar. Men oj vad jag blir less då jag tänker på att jag ska möta upp dem långt borta 06.30 imorgonbitti.... :( Men vad gör man inte för familjisar, heheeee..... (:@)
Annars då? Jo det rullar på, har öppnat dörren till en fatastisk försäsongsträning också, men bara lite på glänt just nu, nästa vecka, då ställer vi den på vid gavel! 110% är det som gäller.. I både uppför och nedför... 

Tänkte bara uppdatera lite så ni vet att jag lever och så, fick sms av en snygg en, om att det var dax nu!! 
Ska busa lite nu, sen lägga mig om inte allt för länge.. 
Puss på er...

Kommentarer
Postat av: Erika

Pinsamt att man måste påminna dig!

Men inlägget är kanon och du får massor av cred för det och för att du tar tag i försäsongen på riktigt. Håll i det nu! Hoppas du får en alldeles underbar helg i umeå med familjen. Bless

2011-04-18 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0