18 STORA ÅR, min johan

Här är en bild från helgen när jag och johan besökte en pulkabacke mitt i natten, medan andra befann sig på krogen.. VAR RÅKUL!!

Jepp, som rubriken lyder så fyllde min älskade johan 18 år, IGÅR! Det blev en dag fullspäckad med mat, gofika släkt och vänner (hehe). Hanns även med en eldsvåda vid middagen, min andra på två dagar. Men nu ska jag ine ägna inlägget osm var till johan, på att berätta om när jag eldade mitt hår i tisdags hos cornelia. 
Johan är alltså 18 år nu, vilket betyder att han får göra aaaallt by him self. 
Idag är det torsdag den 15e december, imorgon är det fredag 16e december. Kan bli bästa dagen på året, bästa dagen någonsin. Vi får se. Men jag är spänd, det är jag absolut. Wiiihhhh. Min fina JOOHAN!! 

Spurtplugga idag innan provet imorgon var tanken, men johan bjuder ju på fika idag igen, med friends. Sååå.. Vi har dessutom match ikväll, vilket gör det ännu mer omöjligt att plögga! Men det får gå som det går, ett G ska vi firra! 

Hörs när vi hörs!! :D Snart är det JULLOV. Känns finitooo. 



Kommentarer
Postat av: Cornelia!

Låter som du har det jättebra :-)

Hoppas fikat blir kul med, en annan lussebull hoppas jag slinker ner för paret J och J ;-) :-D



/"Conne"

2011-12-15 @ 11:19:21
Postat av: Anonym

mycket fint skrivet.

2011-12-15 @ 11:19:36
Postat av: eliin

duktig du är jennifer som har börjat uppdatera mer:D keep it up!! även fast vi inte ses (som vi sagt att vi ska göra...) så har jag ändå rätt bra koll och märker att du mår bra. HUVUDSAKEN DET!! så fortsätt uppdatera, hihi puss<3

2011-12-15 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0