...

Hellooo. Helgen är snart slut och den har gått så sjukt snabbt! 
I fredags var jag först och käkade på Ronyas med Carro, vi satt där i 3.5 timme, var verkligen jättetrevligt och mysigt. En väldigt klok tjej hon den där Carro:* Sen tog vi bussen till Umedalen,hälsade på lite på elevhemmet där några tjejer i hennes klass var. Trevligt det med! Och sedan tog vi bussen hem bara, jag till mig och hon till sig. Träffade bästa jossi lite på stan också. Hem och väntade på johan, sen såg vi lite VD innan jag somnade så vi stängde av hehe.. Lördagen bjöd på match och lagmys med laget, fick skjuts med conne dit och hem.  GULD VÄRT! blev en del snack mellan henne och mig med, liiiite mysigare i en bil när det är mörkt ute, bra musik på radion=stämning. Nu ligger jag i johans säng, som jag gjort heeela dagen.. Vi ska ut på en biltur strax, Johan ska för första gången i sitt liv övningsköra och jag ska sitta i baksätet. Kommer äga. Jag kommer skratta så jag dör. Haha.. 
Sen hem till mig, jag ska plugga inför psykologiprovet imorgon och han har matte. Blir lite glass på det och sedan en hyfsat tidig kväller, tidig träning imorgon.... 


Så, lite om min helg. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0