...

Har varit väldigt dåligt på bloggfronten, men min helg har iallafall bestått av väldigt mycket saker. Började i fredags att dra hem till sofia med UF för att förbereda det sista inför julmarknaden, efter de två timmarna tog jag bussen hem till joohan, käkade tacos och såg på idol med honom och Christer, ~såklart hade vi massa gotta också~, efter en slapp och skön kväll begav vi oss ut i snöstormen(ca 23.00) för att ta skranan(en åkmatta, för er där hemma som inte förstår) och åka i en backe(rödberget), det var sååå kuuuulii och jag kände mig liten igen. Kom på den kvällen, att skrata tillsammans med den man åker med, helst skrana eller pulka, är bland det bästa som finns. Blir en sådan blandning av rädsla och pirripirr i magen, hääärliiigt. Längtar tills jag får hem och åka med tuvali!!På lördagmorgon var det vara att kliva upp tiiiidigt för att befinna sig på forslunda julmarknad mellan 10-16 tillsammans med mina företagskompisar, gick sisådär... Hade sedan en skön och lugn lördagskväll i min ensamhet, ehhhm.. Gick till cornelia en sväng innan bussen gick mot johan 23.35, hon tvingade mig, så jag inte skulle somna. Men det blev trevligt det med, i hennes nya, fina, myyysiga lägenhet. Stod och väntade på johan vid bussen hemma hos honom i ca 10 min, sedan tog han min hand och vi gick hem mot honom. Livet är braaaaaa. Vi såg lite VD (som är sjukt jävla spännande för tillfället) och sedan somnade vi ganska snabbt faktiskt. Sov sjukt länge på söndagen, riktigt härliiigt. 
Söndagen bestod av plugg med Cornelia, återigen i hennes lägga. Bjöds även på middag, jättegooott. Johan kom förbi runt 22, kikade in och tyckte som jag- att den var jäääättefin! Sen promenrade vi hemåt, men först till ett hemligt stället och köpte en hemlig sak, som tog sjukt lång tid, var hemma runt 23.. HAde sjukt svårt att somna OSV. 

Imorse var det träning 8-9.30, cyklade hem efter det och skulle duscha, hann duscha sedan somnade jag i sängen och vaknade ca kvart i tolv, var bara att hetsa på sig kläderna och cykla till skolan o käääka. 
NU sitter jag i mitten med jossi som just kom, ~äger~, hon pluggar och jag inväntar dedär nedrans coopertestet som är kl 16 bleeeeeesh!! 

Slänger in lite bilder another day, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0