VENTILERING

Vill så jäääävla gärna nämna namn just nu, men låter det vara för din skull. Även fast du SUGER. Vi hade nyss samhällskunskapsprov om ideologier, jag hade pluggat riktigt mycket och KUNDE verkligen detta. Vi fick lämna in mobilerna till läraren innan provet= jättebra, då det finns folk som fuskar varje prov. Jag erkänner här och nu att jag har fuskat rejält mycket en gång, då jag satt med min mobil innanför halsduken och kollade, det hade också sina anledningar och det är dåligt gjort, men jag fick ett G och jag får leva med att jag fuskade till mig det. Men när du(din jävel) ska säga till andra att jag var less efter provet för att jag inte kunde fuska,då blir jag så jääävla SUR. Speciellt när jag nu kunde allt detta, och för att det inte ens var så fallet var. Jag kan iallafall stå för den gången jag fuskade, som du inte kan, för då skulle inte ditt samvete räcka till förfan. Anledningen till att jag var så sjukt less efter provet? okej; när det helt plötsligt bara är 5 minuter kvar av provtiden och jag inte ens har börjat med sista a och b frågan, som man måste ha skrivit på för att nå VG/MVG, DÅ blev jag less. Less för att jag visste att jag kunde, inte för att jag inte kunde fuska. Sjukt pinsamt att det lät som att du satte dit mig, inför de andra i klassen. LOL

Sorry för sjukt tråkigt och töntigt inlägg, men FAN vad jag hoppades och var helt säker på, ända sedan imorse, att ingenting skulle kunna förstöra min dag. Min och johans dag. 


Min och Johans 1 årsdag. 
Johan, som jag älskar mest av allt i hela världen. 
Vi ska ha världens bästa kväll. Från och med nu. Eftersom att efm blev sämst. Helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: Eliin

Åhh stööört less jag hade blivit alltså!! Hoppas du och Johan hade det kanon ändå gumman:) kramar

2011-12-17 @ 03:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0