ÄLSKAR ENGELSKAA

Happ, redovisat den där jääävla boken nudå, äntligen, fan vad skönt, jag äger. aaah. Skitgrej nr 3 av veckan cheeeck. Bara 2 kvar nu- cooper imon(!!!!!) och IMED-prov på onsdag. Fast kom på nu att det var fler saker, typ match i Boden på söndag, vilket betyder askort lov, tyyp 4 days. Måste dessutom städa mitt rum i veckan, lööööve it. Ställde klockan på 05.00 i morse också, av en konstig(naajs) anledning. Men blev ju inte riktigt så, vaknade 08.40 och var sjukt trött. Käkade rostade mackor och varma hallon m vaniljyoughurt tillsammans med min älskade johan, sprang till bussen som var sen, kom till nolia och körde lite styrketester, go start på morronen! :) 
Träning om en timme, hem o plugga senare. Får se om jag tar mig till min man på en sleepover, mycket möjligt. Är ju det allra bästa.
Ha det bra alla läsare, hahaa. PUSS
tjejerna i klassen ♥

Kommentarer
Postat av: Ija

Det är på lördag du ska spela mot Boden för på söndag kommer lilla gullet HEM. Vilken jädra spännande match det var igår, kul att ni vann. Oj vad jag längtar efter dig. Kramar tills vi träffas.

2011-02-28 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0