DET VAR EN KVÄLL I JULI

tog löpet tidigare, träffade på en hårt arbetande fanny på time, pratade lite sen stack jag vidare hemåt igen. mötte en till fanny efter vägen. pratade lite skit då också. kom hem till middagen. grillat, fetaost sallad och gott tillbehör. tog sedan bilen med mamma och tuvali(mamma körde och det gick bra jossi). handlade lite godis och glass. hem, kikade sommarkrysset(?) och ba mådde bra tillsammans. lilla familjen.. sedan åkte vi tre ner till hyen. det var kvällsdopp på schemat. kvällsdopp och tävtta håret. kan vara bland den skönaste känslan. skölja ur schampot i sjövatten. friskt och härligt. hoppas ni har en fin lördagkväll mina vänner. nu ska jag strax bege mig uppåt till soffan med mamma eller åka ner till bruke, hem till johanna. inte bestämt ännu. men hej så länge. sommaren är bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0