...

hellooj!! har lämnat av jossi på tågstationen, får se hur det går för henne hem stackarn.. försenat tåg i hofors, bådar inte gott för resten av färden. men hoppas på allt, att det går bra! sitter innte och ser på bambi med tuvali nu. är jättebra väder ute, men åh. känner inge sug på att kila ut heller.. ikväll blir det bilbingo och det känns sjukt bra! ska bli stört roligt. och åhåhåh. jag hoppas på tur. och att jag får vinna pengar idag! är i sååå stort behov av dem. kommer på hela tiden summor som ska ut. det är transport till umeå efter spanien, flyg från umeå till arlanda innan prag, 500 kr till RIG för pragresan, fickpengar i prag, mat i umeå när jag kommer upp osvosv. bah, bah bahhh.. :( såfort jag fyller 18 ska jag söka jobb överallt hela tiden. alla miunter jag har lediga ska gå till jobb. hur det nu ska gå ihop med plugg, pojkvän och skola. MEN MEN! nu ska jag blanda ner en passionsfrukt i lite turkisg youghurt. so good!
puss hedo
hej hej lilltjejen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0