...

HEEEJ... jag veeeeeet. jag suger. nog om det! det kommer ibland. och då blir det rejält! min lördag bestod av förfekke hemma hos hanna med massa tjejer, vidare till five (min krogdebut) i regnet på en cykel, med påse på huvudet. men jag kunde inte ha brytt mig mindre. om jag skulle försöka förklara min kväll så skulle det inte gå. det var underbart. så jävla roligt. FYFAAAASEN. massa dans. massa shots och drinkar (egentligen alldeles för många). massa folk. massa svett. massa leende läppar. jag hade så kul. förutom min halk utanför toaletten och hemkommen med en krossad armbåge och trasig klocka så finns det inget att klaga på. spenderade för mycket pengar, det gjorde jag också. men vafan. min första krogrunda då SKA det spenderas. det var SÅ värt. blir nästan tårögd när jag tänker på det. men en sak har jag lärt mig; nästa gång är det löspengar som gäller. kortet lämnas hemma! puss på det. 
blev bjuden på en underbar hamburgare runt 04 hemma hos anja som fantastiske adrian stod för. sedan hem till mig på elevhemmet, tog en panpizza och sedan sängen med gubben min. runt 05 därikring. fick en fråga på morgonen efter av johan; hade du kul i köket i natt?? kikade in där sedan och såg att det hängde tomatsås på väggar och vattenkokare. = ja, jag hade roligt! haha.... five på lördag igen?
full anja. full jennifer. krogdebut x2! (vad hände med mitt ögonbryn där????)
thats how we roll!
nils och jennifer när five hade stängt. hehe
hehe ja.
en blodig johannes och en glad jenkis!
nu ska jag springa lite intervaller innan jag möter upp johan för lite tennis såhär på kvällskvisten, pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0