...

Har haft 48 väldigt märkliga timmar. Man är sekunder ifrån att göra så dumma saker som man båda kommer att ångra. Sekunden innan tar förnuftet över och man stannar upp. Vi klarar allt.
Ska ned till Ica alldeles strax, möta upp Johan. Vi ska grilla lite kött, potatisgratäng och en god fetaostsallad..
Prata om livets upp och nedgångar. Sånt är nyttigt. Speciellt nu. Vi ska också njuta av sommaren. Efter maten ska jag springa mitt intervallpass som idag består av 5x4 minuter + 8x100m. Känner mig inte allt för taggad men det ska som sagt göras. Och känslan efteråt är obeskrivlig. Efter träningspasset tänker jag dra med mig Johan ned till älven så att vi får bada av oss. Och efter det blir det en dusch för min del och glo igenom Harry Potter, som jag ännu inte sett. Tänkte hinna med Halvblodsprinsen ikväll och nyaste del 1 imon, för att sedan se del 2 på bio. Känns som att det kan bli en bra kväll, trots allt..
två knäppisar i ett varmt land, långt långt bort.. no worries! 
avlsutar med att kika in klicken av solkräm på johans örsnibb, haha, charmigt :)
ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0