EVERY SINGLE PROMISE I KEEP

hohotjooooo!! kom nyss hem ifrån en lång, lång sväng. blev tillslut en powerwalk på 2 timmar och 22 minuter. 1.6 mil. inte illa pinkat mina vänner!! ska tilläggas att om jag gått ensam, hade det gått snabbare. släpade med mig en stackare med väldigt korta ben, ikväll!! men det var bäst ändå. efter en timme stannade vi på en festis paus hemma hos min farmor och farfar(som är bäst i världen), såg lite nyheter oså. blev hofors runt, som fan att det blev! med rundor in i lillån och born också. var dock väldigt rädd på hemvägen. när jag gick själv hem. i mörkret. men det gick bra!! nu har jag blåsor under fötterna och har ont i alla kroppseldar. TYP. så ska sova en sväng, prata med johan fööörst. och sen så stiger jag upp när tusan jag vill, imorgon. mormor kommer på besök också, TREVLIGT. sen blir det löptur imon, känns inte taggat. bläbläblä.....
OCH P.S JAG SKA BE VARJE KVÄLL. ATT JENNIFERS LÄGENHET BLIR MIN. alltså åh. jag blir tårögd och så himla lycklig. men jag ska vara pesimist. den kommer aldrig att bli min.
godnatt..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0