I COULD FLY FROM THE HIGHEST TREE

Godkväll! Sitter på en kudde mitt på golvet med ett täcke lindat runt mig. Gjorde bort ett jobbigt intervallpass ikväll och gick efter det en lååång promenad med a very special one- S with the red jacket. Det var bäst. Vi gick, pratade, skrattade, skällde lite, skrattade, pratade och gick. Allt var alldeles perfekt. Om man bortser från flugsvärmen som omringade mig en stund där. Men inte vet jag, jag luktar väl illa... Tog en skön dusch när jag kom hem. Och min mobil, som var trasig, den lever igen. För stunden iallafall. Satt med den framför el-elementet i cirkus en timme. Det gjorde tydligen susen! Bra, Bra, Bra.. Vad ska jag göra nu då? Är inte ett dugg trött.. Konstigt men sant. 
Morgondagen är fortfarande öppen. Fram till kl 20. Hoppas ni haft en bra torsdag min vänner, hihi!! Puss
här är en snart ett år gammal bild, från förra sommaren då jag fyllde 17 år. Om 11 dagar fyller jag 18 år. Och jag har inte förändrats ett dugg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0