I KNOW YOU CARE

HEEEEEEEEEEJ!!!!! Har idag gjort alla mina sysslor; dammsugit huset, sprungit intervaller, duschat, packat! Nu känner jag mig nästan helt redo för att träffa min man och att ta flyget till spanien tillsammans med honom. Fyfaaaaaaan.
MAGEN VRIDER SIG AV BARA TANKEN. jag är jättenervös nu juuu, fannys fel! innan hon kom hit så var jag bara sjukt stressad och så. Men sen började hon få mig att fatta att jag faktiskt börjar resan idag! Om 1 timme och 30 minuter. GALET! Men ska bli såsåsåååå skönt och bara bäst. bäst i hela världen. en resa värd att minnas. ett minne för livet. jag ska förtusan få åka utomlands tillsammans med min kärlek! Ska knäppa så mycket kort!! åhhh.. can't believe thiiis... men! NU ska jag upp och blåsa igenom håret, platta igenom det och dra på lite mascara på mina ögon så man ser ut som folk. Sen kommer farfar och ja, sen DRAR JAG! kommer inte att blogga något under veckan. så ni vet :) men PUSS SÅ LÄNGE. hoppas ni får en fruktansvärt regnig vecka här hemma. jag ska tänka på er när jag guppar omkring på min luftmadrass i poolen/havet, när jag dricker mina drinkar, när jag äter mina glassar, när jag äter all god mat på restaurangen, när jag pussas med johan i sanden(eller nä då tänker jag inte på er), när jag ligger i solen och steker min kropp, när jag har lagt mig under parassolet för att söka skuggan. HAVE A NICE WEEK.
pusspusspusss!!!! från en sjukt pirrig jennifer.

Kommentarer
Postat av: lina

HA DET BÄST

2011-07-11 @ 15:47:52
URL: http://linawikner.blogg.se/
Postat av: Faster m killar

Till världens bästa feffe säger vi idag - Hurra Hurra Hurra.

Klart att 18 åringen ska firas.

Stora varma kramar

2011-07-19 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0