IT'S NOT EASY

VARNING. sjukt mycket text!!!
HEJ! fruktansvärt dålig uppdatering av mig nu :S:S:P men nuså! har hunnit med mycket under förra veckan iallafall. var in till borlänge på peace and love två gånger, första gången med fanny och emil, lyssnade lite kings of leon osv. letade langos, men fick inte tag på nå.. sjukt ledssss! :D men träffade lite fina människor så det var iallafall värt det, hundra gånger om :) sen var jag in med pappsen en dag, lyssnade lite Bob Dylan, Radioaktiva Räker, Bad Religion(?), osvosv. Hade det lite mys med pappa där, var fint :) hihi. mer då? jaduuu, har gått många promenader under veckan, det har jag gjort. absolut! har varit väldigt sköna och långa promenixar ibland, men får lite småkrämpor i knät efteråt. men värt ändå!! med musik i öronen så är promenader bland det bästa man kan göra om kvällarna.. var rädd en kväll dock, men ja! för djur. älgar, typ. såg förresten en älg på tåget in till borlänge en dag. blä. vart jättejätterädd och fyy :(( men iallafall!!
till dagen. i söndags så skulle ju en viss tjej komma hit till mig i hoffe :D det var jossi, josefin sandström. och ja. hon kom! tro det eller ej, men hon gjorde det. ringde mig när hon hade klivit av tåget på vår alldeles underbart vackra tågstation. jag gick ner och mötte henne. det var en, en, ja, sliten tjej. rejält sliten också. lite full(läs väldigt full), lite lortig, lite trött, lite sådär håretåtallahåll. ja men ni fattar. men det hade ju trots allt varit FESTIVAAL. och hon hade haft det rejälv roligt! låg i en timme och lyssnade på allt tok hon hade varit med om. sen kände jag att det fasen var dax att slänga in henne i duschen. sagt och gjort! efter ca 20 min kommer hon ner och berättar att hon hade stått framåtlutad och duschat, för att hon inte visste hur man fick vattnet att komma ur munstycket. så himla sorglig tjej :( men det var ju lite roligt, extra roligt när vi fick se det på video sen, vi som har dolda kameran på toan :D wooop!! haha.. sen lade hon sig på min säng, skulle vila medan jag duschade. när jag var klar och kom ner, ja då sov hon som en stock. jag stormade in på mitt rum utan några som helst reaktioner. hon var kanske död, tänkte jag. men nää, hon andades. jag lät henne sova vidare. gick upp och roade mig i sisådär 4timmar......... sen kände jag att det var dax att väcka denna kvinna upp, nu var det dax!! hon vaknade med ett ryck. sedan somnade vi. haha!! sov ytterligare en timme. sen begav vi oss med en rejält snabb och bra moped ner på bruket, käkade lite mat. iallafall jag. haha!! sen hemåt, kaos när vi skulle starta moppen. men det gjorde fan inget. var kul!
väl hemma igen så käkade vi lite godis, la oss med musik i öronen och somnade BUMS. alltså nästan sjukt fort. vaknade imorse, efter 12.. åt en graciöööös frulle, promenerade ner till bruket, apoteket. där hon hämtade ut sina mediciner och sedan begav vi oss hem till gamm-mormor kajsa!! bjöds på skitsnack, gofika och massa annat. var trevligt och sådär! promenix hem igen. gjorde iordning lite grillade burgare och en gy sallad med mamma. vi åt tills vi nästintill SPRACK. lade oss sedan på sängen en sväng. vi var trötta på godiset och bestämde oss för att ta mammas bil(!!!!!!!!!!!!!) och köpa chirre istället. så ja, sagt och gjort. och lättare sagt än gjort, dessutom. det började väl med att vi blev ståendes på vår parkering i cirkus 7 minuter innan vi kom på hur man lade i backen, haha.... gick skamset in till mamma och frågade. hon blev lite sådär smågrinig som ni vet, hur mammor kan bli.. så ja, ut igen och sen bar det av!! riktigt skakigt och så. men gick väl ändå OK. när vi kom fram till spar-arne så parkerade vi så fint så, sen in en snabbis o köpte chirre för en tjugaaa. ut i bilen och DÄR, där händer det grejer. jossi ska alltså stoppa in nycklarna och starta, som man alltid gör. men då händer det något. när hon vrider om så börjar hela bilen att panik tjuta och blinka så stört mycket!! det lät så jävla illa. jag blev panikslagen. rädd. arg. visste inte vafan som hände. skrek till en ännu mer panikslagen, rädd och arg jossi, att förihelvete gör något!!! och hon svarar; JA MEN VAD SKA JAG GÖRA DÅ?? helt tårögd stackarn. och jag skriker till henne att göra vadfan som helst!!! bara det slutar tjuta. hahahhahahahaa OCH DÅ, då börjar hon dra i spakar hit och dit och drar igång vindrutetorkarna så dem börjar viftas hit och dit och spruta sån där vätska så man får rena rutor, hahahaha ÅHHH PANIK!!!! sen slutade det helt plötsligt. och jaha? vafan gör vi nudå. jo vi provar en gång till. då var paniken lite mildare, vi satt där med fingrarna i öronen och skämdes ögonen ur oss istället, mitt på parkeringen bland alla andra.... tyst igen. vi ringer jossis bror som är utomlands, frågar om lite hjälp. men blev inte klokare. ringer hennes pappa. får lite tips. prova öppna dörren!! nä. tjuter igång ännu en gång. VAFAAAN... kanske dax att ringa mamma? nejnejnej.... vill inte..... men sagt och gjort. jaja, det löste sig iallafall tillslut. efter mycket om och men. men fyfan vad roligt det var mina vänner!! prova vettja :D:D heheh... nu ligger vi iallafall hemma på sängen. justja, chipsen vi köpte knölades sönder i påsen och slängdes. var inte värt att käkas upp! 
ja, nu ligger vi på sängen. bara chillar. och jag skriver ett så stört lång blogginlägg, haha.. ska snart ut och nallas lite jordgubbar innan sängdax, bara det blir lite mörkare. så vi kan gå in helhjärtat!! utan att bli sedda. andra bär är också ok. imorgon väntas lite fotboll för oss, haha.. hofors har tyvärr inte allt för mycket att bjuda på :( men jag hoppas hon trivs ändå, min fina josefin :) hoppas ni har det bra också, mina vännerrrr. och jaaaa, jag lovar. detta är sommarens längsta och det enda det, inlägg. ni får stå ut!
hej så länge, skriver senare innan susse med :) puss på er!



Kommentarer
Postat av: lina

hahahahah ni är ju förfan sjuka i huvudet

2011-07-04 @ 23:08:40
URL: http://linawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0