IV'E GOT NOTHING

tjabba!! käkade lunch hos farmor och farfar idag. var så gott så jag nästan dör!!! dem är bäst. jordgubbar o grädde till efterrätt. åt tills jag sprack. lade mig sedan i en stol på altanen. solen stekte och jag mådde så bra. kikade lite tv med farmor sen också. innan hon skutsade hem mig. hämtade upp en nyklippt pappa som skulle till gävle på lite festival o så. en pappa som hade lika långt(läs kort) hår på skallen som skägget. såg inte bra ut. men man ska ha det man trivs i. hehe. pappa jag vill ha ett par låga converse i paket när jag fyller år. :D vita i strl 38. spar kvitto :D haha.. nu sittter jag här och söker motivation till att springa dagens intervaller. hittar den inte. men men.. bara att slå slag i saker och ting. så man får dem gjorda! idag är det 60x5 bra fart, 45x5 trycka på rejält och avsluta med 30x5 i maxfart.bläääääääääääääää. men vi kör!! avslutar la noche med en lång kvällspromme, förhoppningsvis med bra sällskap. hämtade resväska hos farmor och farfar idag även. börjar närma sig nu!! wih.. 
blev förresten 0kr i vinst till mig på bilbingon igår............... hade mys iallafall, med en väldigt fin vän♥ och en frånvarande evelina, som saknades.. hon gjorde klart sin ursnygga tattoo, men skulle komma senare skrev hon. but nono..
men hejdå. ska ta tag i det här nu!! TJOOO
bild från förra sommaren. llite mer tränade ben där än nu kan jag tala om för er. :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kan man gilla på facebook... en nära vän, en vän som saknar dig, du vet vem jag är...

2011-07-07 @ 20:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0