LOVIN' ME LOVIN' YOU

HEJ! hade en underbar gårdag, inget speciellt egentligen. den var bara så braaa... livet kan vända bra fort! 
även fast att jag ska vara ute från elevhemmet innan den 18e augusti så är livet bra. åker dock hem till hofors i veckan och kommer hit den 15e igen, så hur de tre dagarna då jag kommer upp ska gå, det är en annan fråga... jävla skit att man ska bli utkastad! 
jag ska snart pallra mig ut på lite intervaller, så jag har gjort bort dem idag. sedan blir det lite förmiddagsmys o så bara. men ikväll så ska jag ta bussen till väärldens goaste elin! blir lite förfest, mys, prat och så hemma i henne och P's lägga, and after that utgåång. klagar inte! lär ju bli en brabrabra kväll! men blir lite lugnare än förra five, lika bra det hehe... men ska väl byta om nu, så vi hörs! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0