ALL MY THOUGHTS THEY SPIN ME ROUND

min fina syster tuvali och jag, på midsommar. ♥♥
jahaaa, händer då? livet rullar på i en skaplig fart ändå! idag var solen på g så man fick sig en liten bränna iallafall. dock bara framsidan, men men.. imorgon väntas gräsklippning och ogräsrensning i 27 grader och en fet sol. känns inte allt för roligt. men vad gör man inte för att ha en nöjd mamma sen dååååå. eller ja. nästan så man inte gör det. vi får se! senare imorgon kväll så sticker jag och fanny till borlääänge!! tillbringar kvällen och halva natten där, vad vi tar oss an, det får vi se. älskar impulser.
nu ska jag sussa, lyssna lite musik som alltid, har blivit en liten tradition såhär hemma i huset nuu. och en sak till! längtar så förbannaaaaaat mycket till LÖRDAG!! ba så ni vet. ÅHÅHÅH..... d-ö-ö-r!!
fast förresten, ska spela lite gameboy nu först! så jävla roligt, super mario 3! har börjat ett eget save nu, skitkul. gameboy advance Sp. för er som undrar.
puss på er finisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0