AWAKE WITH ALL MY THOUGHTS

Hej bloggis, hemma i hofors nu. Är inte skitroligt.. Åh, känns så fel att inte trivas här nåmer. Ja visst är det skönt att träffa familj och vänner igen, självklart. Men fasen, har ju mitt liv i Umeå nu. Har vant mig vid storstaden och jag älskar det! Men något jag älskar ännu mer är Johan. Vet inte hur dessa 28 dagar ska fungera utan honom vid min sida. Om 28 dagar åker vi iallafall till spanien, och om jag fick önska så hade jag önskat att det var imorgon. 
Nu är klockan som vanligt alldeles för mycket igen.. Är skittrött och har feber och halsont, men vad gör det? suck.. 
Sämst väder också, blir så leds :( Något kan väl iallafall stämma!! Kom igen nu livet. Älskade och bästa farmor och farfar hämtade mig i Umeå iallafall, så himla skönt. Än fast jag sov hela vägen hem så tror jag dem tyckte det var trevligt, hihi. Puss på er mina fina! 

Nu ska jag försöka sussa, puss på er. See ya all tomorrowwww..
en glömsk karin och jaaag.. lillagumman glömde sitt pass hemma i umeå och hon ska besöka både turkiet och prag i sommar. tur hon har en snäll liten koppis som fixar o donar! hihi.

Kommentarer
Postat av: Reb

umeå saknar sin jennifer

2011-06-20 @ 12:24:52
Postat av: Anonym

sötnos. saknar dig och umeå också, mycketmycket.

2011-06-20 @ 13:57:41
Postat av: Anonym

finaste jennifer vid min sida!!

2011-06-27 @ 02:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0