DET STILLAR DIN HUNGER, STÄRKER DIN KROPP

Godmorgon! Har varit vaken i mer än en timme, vad händer?? Jaja, kännr mig pigg och go så det känns bra! Har nyss druckit en kopp te och ätit en macka, funderar på en promenad nu, men antar att den blir lite framflyttad då mamma säkert vill ha hjälp med saker till dagen. Vi ska iallafall fara upp till korsån och fira, kommer vara supermyckte folk som vanligt och det känns väl lite både och! Sen åker vi hem igen, bara jag, mamma och syskon, + mammas kompis. Jag åker nog till torsåker senare med mathias, agerar lite taxi med honom. Blir en lugn kväll för min del, som det ser ut. Har varit sjuk så länge och är det, så är inte riktigt värd den där härliga känslan alla ni andra kommer få känna ikväll. Men det bryr jag mig inte om, kommer bli en trevlig kväll hursom! :) sen vet man ju aldrig vad som händer. Det postiva idag är iallafall att jag känner mig bättre i halsen!! TROR JAG!
Igår innan kväller såg jag, mamma och Tuvali på Million Dollar baby och den var sååååååååå himla bra! Fysjutton! Varför har jag aldrig sett den innan fööör? Dock somnade mina filmkompisar och jag sedan upp och lade sig, så jag fick ligga nere i soffan under täcket alldeles ensam. Men det var då så mysigt ändå. Pratade lite med Johan innan jag gick upp och sov, längtar så mycket efter honom. 5 dagar har(snart) gått, baaaaara 17 kvar... Men fy, bara tanken på hur det kommer att kännas i min mage då jag möter upp honom på Arlanda efter 3.5 vecka får mig pirrig och positiv. åhhh. hihi hejhej.. <3
Annars dååå? nä de blir långt nu, som vanligt när jag drar igång. Ha en fin midsommar mina vänner, vad ni än tar er an. Det enda jag vill klaga lite på nu är vädret! Vädret, vädret, vädreeet. Vad händer? Jag vill ju ha klänning och krans på mig idag, son alltid. Dreamer...
på måndag blrjar förresten PEACE AND LOVE. här är en helt sinnessjukt ful bil från förra året, ha ha ha...
johan jag är så glad att du inte har de där håret kvar :( även fast jag var 16 år då och gillade det. men inte nu.
och för övrigt och lite outside the box så ser det ut som att jag har en sjukt stor och fet hand, på denna bild.
gott med melon iallafall! nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0