...

Hej allaaaaa. Har varit dåligt här nu IGEN. Men ja.. Iallafall, har hunnit med mycket senaste tiden; tagit sommarlov, lekt med klassen hemma hos ingrid, firat 6 månader med johan, varit på akuten och åkt AMUBLANS med Viktor, haft en sjuk jävla avslutning med sötaste ida som ägde allt, nästan! mer då? jaa jag vet inte. Nu är det iallafall SOMMARLOV och det känns sååå jävla skönt. Sov med johan hemma hos honom inatt, kände när vi låg och kollade på Tsatsiki att jag hade fått feber, var kokhet men frös som en bebis.  Vi somnade iallafall runt 00 och vaknade 02, trodde det var morgon, somnade om, vaknade 04, somnade om och vaknade sedan 6.26, då var det fan bara att kliva upp. Gick inte att sova i Johans rum, var såååå varmt... Så där vid halv sju snåret i morse tog vi bussen hem till mig. Väl framme hos mig tog vi två alvedon var och somnade om till 11. Sedan dess har jag packat ihop alla saker som kommer att behövas i sommar hemma i Hofors. Känns läskigt att lämna allt, att lämna johan, som jag träffat i princip varje dag under 8 månaders tid.... Men det ska iallafall bli huuur skönt som helst med lov.
Och lovar, ska bli bra uppdatering här under sommaren, med mycket bilder(kanske) och lite rolig info o sååå.
Nu ska jag glo lite till på datorn innan johan, farmor och farfar trillar in här hos mig i mitt välstädade rum, eller jaa??
Blir restaurangmat ikväll, sen åker jag imon runt 12 snåret. Så blir en sista natt med älskade, finaste johan inatt.
hej så längeee
hehe en rolig bild på en överdrivet glad jennifer och två vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0