...

hohooo! har så himla ont i halsen idag igen, vad är det för fel. min kropp vill inte att jag ska få må bra. träna. njuta av sommarlovet. iallafall så var min midsommar igår så himla bra! träffade så mycket folk som jag inte sett på huuuuur länge som helst, alltså vissa på två år! sedan jag flyttade. magisk känsla. kan berätta mer ikväll, vad som hände osvosv. har degat i sängen mest hela dagen. det får man. sa mamma också. och nu har alla lämnat mig. är helt solo i mitt vita lilla hus. bror är på lan. syster hos sin pappa. mamma ska på logen. så jag myser runt här hemma i min lillebrors blåvitrandiga pyjamaspyxor, som dessutom är alldeles för stora, och bh. känner frihet. det är skönt. ska snart ut på en promenad också. känns att det är dax. vore skönt.
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0