INGEN KAN ÄLSKA SOM VI

Okej. Såhär är det. Hade världens mest passionerade dröm. Hela natten och hela morgonen så drömde jag om honom. Det var han och jag, på elevhemmet. Alla försökte haffa honom men han haffade mig och fyfan vad snygg han ÄR. DÖR...... Och charmig. Och fin. Och bra på att sjunga. Och världens bästa dialekt. Och allt annat.
Det var jag och min lilla plupp Olle, som han numera kallas(internt mellan honom och mig). Det var jag och Olle Hedberg. Han var så muskulös, så mysig, så mån om mig. Vill bara känna känslan då han drog sina fingrar igenom mitt hår, igen. Om alla drömmar var så som denna var så skulle jag aldrig vilja vakna upp. Aldrig. Sorry Johan men jag är såld. Olle är, ja. En dröm..........
kolla bara på honom............. DÖR
håller på och spelar över alla hans låtar från youtube till datorn nu. fan, må detta inte gå alltför långt.
Lina, vad tycker du om denne man? Trots det långa håret? En ärlig kommentar, tack.

Kommentarer
Postat av: lina

Alltså det långa håret går ju bort direkt. Fast även om han varit snaggad vet jag inte om han varit så snygg imo...vilken gammal gubbe jennifer, över gränsen!Snygga armar dock.

hmm vad mer...

justdet, han ser ut som ET!

2011-06-22 @ 22:14:00
URL: http://linawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0