JAG ÄR ETT GLASHUS

Hej. Idag är en bra dag. Kanske den bästa på länge. For no reason också. Gårdagen tog jag tag i städning av rummet, dock runt ca 20-23. Men det var så himla värt, efter det gjorde jag mitt träningspass, ett distanspass på 35 minuter, avslutade med lite core och bål. Hämtade upp Johan när jag var klar. Vi kom hem 00.20 och tog en skön dusch och kröp sedan ner i en helt nybäddad säng i ett sååå städat och fint rum. Somnade alldeles för sent men vaknade imorse strax efter halv elva och var ändå pigga och utvilade. Vek ihop min tvätt som jag tvättade igår och så, sedan tog jag mig ut på ett intervallpass som innehöll 5x4min coopertempo + 8x100m. I en stekhet sol. Älskade och hatade det. Men jag njöt när jag var klar. Jag var nöjd över mig själv. Sedan solade jag lite med matilda och killarna, tog en snabbdusch och åkte hem till Johan. Vi cyklade sedan vidare till Gammlia där UFC mötte Karlstad. Ufc vann med 2-1 och det var en bra match. Var hur varmt som helst och man har nå fina ränder nu :D:D hehe.. 

Har nyss ätit Fajitas(?) hemma hos Wilhelmssons, var gött som tusan!! Nu blir det cykeltur hem till elevis igen och ett stööööört rent rum! Blir nog att stanna på ICA på hemvägen, lite gotta :D (nyttigt gotta). 
Imorgon är det skola igen, känns konstigt.. Känns som att det är sommarlov nu, när vi vart lediga så många dagar. Men men, bara en skolvecka kvar och sen är det sluttttt. Börjar morgondagen 8.30- lite elevhemsmöte och rensning.
Puss så länge..
(tråkigt inlägg och ingen bild....) det kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0