AGAINST ALL ODDS

Hej bloggis. Ska kila upp och ta tre av mina tabletter nu och hälla i mig bakteriadödande vätska, (GOTT!). Sen ska jag väl sova, eller ligga här får de bli först. Men många som undrar vad jag gjort iomed min operation. Alltså, egentligen är det väl ingen operation. Men såhär var det: (the whole storyyyy). Kom till tandläkarn, fick gå in med snälla Susanne och lägga mig i en stol, hon slog på lite musik, släckte ner rummet och gav mig en shot som jag snabbt hällde i mig. Sen kom hon efter 20 min kanske, då var jag heelt slöddrig. Mina armar och ben vägde flera ton kändes det som. Sen kom hon och tandläkare Håkan in. Susanne smörjde en salva i min mun så jag skulle bli bedövad, fick bita på en bomullstuss också. Sen så var hela vänster sida bortdomnad och jag kände ingenting, då började hon trycka in sprutor i munnen på mig. aha, sen var det dax! Håkan började att skära upp inne i mitt tandkött(det som ska hända är att jag ska dra ut en visdomstand som inte ens vuxit upp ännu, detta pga att den växte in ifrån sidan) och så, tills tanden kom fram, då började han borra i ett ben som satt i munnen, så den skulle komma fram mer och mer, sen slipade han lite på tanden. Hela tiden var Susanne där inne med en sak som hon sög upp allt blod som kom, uhhh. Jaja, sen när han gjort det så satte han en sak i min tand, så skulle han klyva den i två delar!!!!! när han började dra åt olika håll så knakade det så vidirgt och JAG KÄNDE DET. Tårarna började spruta och det gjorde sååå ont. Så stack dom i panik in en ny stor spruta i min mun, nu var heeeela munnen borta, på bägge sidor. Sen fortsatte han, knaaaaak sa det sen var den i två delar och han kunde plocka ut den. Sen sydde han igen mitt tandkött och lite i kinden. Så så var det med den saken, nu är jag svullen som en liten hamster och kan inte öppna munnen. Gissa hur mycket föda som passerat därigenom idag? Ah exakt.. Ser stygnen sitta där inne också, inte supermysigt. Så alla där ute: HÅLLER MINA TUMMAR FÖR ATT NI ALDRIG SKA UTSÄTTAS FÖR DETTA. Fyyyyyyfasen. Men dom var duktiga, trots allt..
Nu ska jag springa upp och ta de där nedrans pillren så jag kan sova i natt, puss på er så länge!
P.S ska försöka ta en bra bild som jag slänger in latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0