EN DEL AV MITT HJÄRTA

Tjaaaaråå. Ojojoj, skrivit konstant om tre vitiga personer nu i cirkus, hmm, 2 timmar. Kanske mer. Men de var värt exakt all tid. Även fast det är läskigt att skriva om sina känslor, såhär. Men när jag väl börjar så kan jag inte sluta, ni som känner mig vet nog vad jag pratar om.. Upp till tandläkan nio i morse, sedan till valbo med farmor. Blev med unihoc(TACK FARMOR!!!) eftersom min fatpipe gav upp livet igår på matchen, snopet kan man tycka. Handlade även en jacket, brillor och ett par nya ljusa slitna jeansshorts till sommarn. GÖTT Å BRAA! 
En lite dryg grej idag var dock att jag fick reda på att jag tydligen skulle operera mig imorn, dra ut en visdomstand nere på vänster sida. Asdrygt och asont, less jag blev. Är rädd nu. Och trött. Så ska fasen sova, godnatt mä er läsare, om jag har några kvar vill säga. :) 
Puss och kram jenkyyy.
p.s saknar dig bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0