I AM CRAZY BUT YOU LIKE IT

Goddagens! Klockan är snart 12, jag har varit vaken sedan strax efter 10. Skönt. Hunnit med att äta tre riskakor har jag gjort, noppat ögonbrynen(gjorde ondare än vanligt, AJ!) och nu ska jag stax ut på en timmes promenix med mami, skönt. Solen skiner ju och det är förmodligen varmt och härligt ute. Toppen. Kvällen igår bjöd på mys med mamma och syster i soffan framför melodifesti, sen kom mathias och hämtde mig, åkte ner till honom och kollade på en riktigt sålig film(sorry matte) och ett avsnitt solsidan, pratade av oss om livet, knäskador, tjejer/killar, pundare osv. Var trevligt måste jag säga. Han är så snäll lilla matteee :) Men nu gormar mamma på mig, så ska väl dra upp en hästsvans, på med löpskorna och solbrillorna, sen är jag ready for a walk! Hörs när jag kommer hem amigos :)
Puss på er. (men mest på min johan)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0