LIKE A RAINBOW ROUND MY HEART

Ahtjena. Lägger ner de där med dag 1, 2, 3 osv. Kände att det inte var min grej riktigt. Får sådan press på att blogga då. Det vill jag inte. Nä. Hade just match mot Iksu Ungdom, vi vann med 5-1 och jag gjorde ett fenomenalt bra jobb i seket, skötte livematch. Mina tjejer var bra, dom var bäst. Sista seriematcherna för 92orna, buhu. Sorgligt jö! Nu ligger jag i sängen med lite musik, gamlistan. Bra!
Funderar på att styla om min blogg idag, vore nåt va. Ja. Får se hur det blir med den saken. Men vore kul. Om jag orkar. Ska plugga idag, men det gör jag sen. Ah, sen. History it is. Mår mycket bättre i truten idag i alla fall, skönt. Kan svälja utan smärta, bara litelite svullen och så. Men fortfarande grova problem med att gapa, gå ba int! Har ätit i alla fall! :) good job. Nu ska jag kika vidare lite, ta något initiativ, får se vilket. Funderar på en tur ute i solen sen också, innan den försvinner. Älskar sol. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0