YOU WITH THE SAD EYES

Hello igeeen. Mycket bloggande nu= ingen fritid, hehe. Jo absolut, klockan är bara halv tre och jag har hunnit med en massa saker. Eller massa och massa, något bra iallafall. Blev en timmes promenix med mamma, hem till morfar och kika. hihi! Blev bjuden på massa gofika, godis och trocca, tackade motvilligt nej till rubbet.. Kändes i själen :( Såg så gött uuut. Men vafan, snart hållt mig en månad jööö. Bra jennifer(och johan)!! Tog med mig en virknål hem från Kika, älskar den där lilla hobbyn, heheheee... Nu kommer snart Fanny hit, får väl se vad vi hittar på. Bio ligger ganska bra till!:) Men nu ska jag byta lite kläder o så :) Skriver lite senare igen, håll i er vad mycket blogg det kommer komma denna vecka! Pusssssss
Här har ni en hemskt fin(?) bild på mig och mami från dagens promme, som dock resulterade i många halkningar och skratt. ♥

Kommentarer
Postat av: Ija

Vilka gullisar. Bra att du rör på dig men var försiktig i halkan.

2011-03-06 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0