BRING ME BACK TO THE STARS

Är så fruktansvärt skoltrött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har NK prov i efm, känns, ja, vet inte. Kan som ändå anteckningarna nu när jag ser på dem och så, men dem har liksom inga samband kan man tycka. Är massor av bildbevis och lite stödord, men inga sammanfattningar av något vi sagt! Så det är lite knaaas. Får se sen hur det går!! Annars är det en vanlig dag, slutar 15.40 blöööö. Men idag behöver man äntligen inte plugga, fast lär väl bli lite fes ändå, har ju prov nästa vecka, och nästa ändå... Imorgon är det äntligen helg igen, älskade, älskade helg, äntligen. Och det är inte vilken helg som helst, brännbollsVM-helg!! Yran, alltså. Men innan det blir en sjukt bra helg så är det dagen d, imorgon. COOPER! bluääähäää. men det kommer gå bra, jag kommer fixa de där sååå bra. Har en bra känsla. Förutom förkylningen som ligger i kroppen, men får springa gapandes så jag kan andas. Kommer lösa sig! 
Morgondagen blir att tillbringa med världens bästa julia, min julia, vi ska se på brännboll. Julia och jag.
På kvällen flyger hon till Kreta, i två hela veckor. Himla skönt för henne att få komma bort och ha semester, bara at hand om sig själv och sin familj. Men jag är avis, det ska jag inte dölja! ;)
Hej så längeeee

Kommentarer
Postat av: Ija

Håller alla tummar jag kan när du ska springa i morgon. Tänk positivt och du vet att du orkar lite till fast du är spyfärdig. Älskar dig.

2011-05-26 @ 15:42:21
Postat av: Albin

Hej hej! Du har en väldigt snygg blogg =)



Hur mår du då? :)

2011-05-26 @ 15:54:50
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

har du haft en bra torsdag hittills? (:



KRAM!

2011-05-26 @ 16:03:18
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna en jättesöt väskhängare :) Det räcker med att bara slänga in en kommentar att du är med ifall du vill! Du hittar tävlingen här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-vaskhangare.html#comment

2011-05-26 @ 16:34:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0